algemene voorwaarden

Artikel 1:

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo helder mogelijk te houden.

Wij zijn PADI divecenter en duiken zelf ook. Dus passie, advies en kennis is altijd aanwezig.

 

wij als ondernemer:

Artikel 2.

Wij zijn Atlantis Watersport / Duikcentrum Teylingen

Wij zijn ook:

JachtverhuurAtlantis.nl,  EHBO opleider, vaarbewijsopleider, EHBO-EFR.nl

Je kunt ons zo bereiken:

Bellen: 06-55918945 of 071-3645257
Mail: info@atlantis-watersport.nl
Showroom en vulstation
Veerpolder 5d

2361 KX Warmond

  1. Kom je langs? Gezellig! Bekijk wel even onze openingstijden koffie en thee staat klaar
  2. Dit is ons KvK-nummer: 70496315
    Dit is ons BTW-nummer: nl858343757.b01

 

Artikel 3.

  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen.
  2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Maar zie ook lid 3.

 

 

HET AANBOD

Artikel 4.

We vertellen je altijd eerlijk de prijs, voorraadstatus en hoe je iets kunt kopen. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te voren had kunnen weten natuurlijk.

 

DE OVEREENKOMST

Artikel 5.

  1. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
  2. Bewaar de (digitale) bon / bevestiging goed

 

HERROEPINGSRECHT / retouren

Artikel 6.

  1. U heeft het recht om uw bestelling tot 14dagen na ontvangst te annuleren. Het product moet dan uiterlijk 14 dagen erna bij ons terug zijn. Na ontvangst wordt het orderbedrag en verzendkosten gecrediteerd en teruggestort mits het product in goede orde is ontvangen, welke wij beoordelen( eerstvolgende werkdag )
  2. Producten die speciaal voor u besteld worden vallen buiten het herroepingsrecht. Het betreft bijvoorbeeld maatwerk pakken ( deze kunnen wel geruild worden tegen de juiste maat )
  3. Het product zal in de originele staat, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd moeten worden voor zover als redelijkerwijs mogelijk.
  4. Indien wij het product gebruikt of beschadigd ontvangen wordt er minimaal 50% van aankoopbedrag in mindering gebracht op de creditfactuur

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD

Artikel 7.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. Zie artikel 6

 

DE PRIJS

Artikel 11.

 

  1. Er is geen verschil tussen de prijzen in onze winkels en op onze website.
  2. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

 

CONFORMITEIT EN GARANTIE

Artikel 12.

  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet

 

LEVERING EN UITVOERING

Artikel 13.

  1. Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn.
  2. Na bestelling wordt uw order door ons zsm verwerkt ( kan de volgende werkdag zijn ) Hierover krijgt u bevestiging via mail als het verzonden is.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend artikel mag je altijd ruilen.

 

BETALING

Artikel 14.

  1. Na betaling kan uw product pas verzonden worden.

 

KLACHTENREGELING

Artikel 15.

 

  1. Heb je een klacht? Vervelend.
  2. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  1. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  2. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

 

GESCHILLEN

Artikel 16.

Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan een Geschillencommissie. Als je daarvoor kiest, vinden wij dat oprecht jammer. Maar we respecteren je keuze.

Sluit Menu
×
×

Winkelmand